Poniedziałek – Piątek: 12:00 – 20:00
Sobota: 09:00 -14:00
Niedziela: Nieczynne

Regulamin placówki medycznej

§1 Postanowienia ogólne


  1. Nazwa i adres placówki: NOWA MEDICA SP. O.O., z siedzibą przy Ul. Cieplińskiego 4/5, 07-410 w Ostrołęce.

  2. Podstawa prawna działania: Placówka działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w szczególności ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz rozporządzeniami Ministra Zdrowia.

  3. Cel działania: Świadczenie usług medycznych w zakresie diagnozy, leczenia oraz profilaktyki zdrowotnej na rzecz pacjentów.

  4. Zakres działalności: Placówka udziela świadczeń zdrowotnych z zakresu [wymienić rodzaje usług medycznych: np. podstawowej opieki zdrowotnej, specjalistycznych konsultacji, rehabilitacji, itp.].

§2 Prawa i obowiązki pacjentów


  1. Prawa pacjentów:
    • Uzyskania informacji o swoim stanie zdrowia, diagnozie, planowanym leczeniu oraz ryzyku związanym z zabiegiem.

    • Zachowania prywatności i godności osobistej podczas świadczenia usług medycznych.

    • Dostępu do swojej dokumentacji medycznej zgodnie z przepisami prawa.

    • Wyrażenia zgody lub odmowy na leczenie po uprzednim poinformowaniu o jego charakterze, celach i ryzykach.

    • Poszanowania tajemnicy informacji medycznych przez personel placówki.


  2. Obowiązki pacjentów:
    • Przestrzegania regulaminu placówki oraz zaleceń personelu medycznego.

    • Podania rzetelnych informacji o stanie zdrowia, przeszłych chorobach, przyjmowanych lekach i innych istotnych kwestiach medycznych.

    • Poszanowania mienia placówki oraz godności innych pacjentów i personelu.

    • Terminowego regulowania opłat za świadczenia zdrowotne, jeśli są wymagane.


§3 Zasady rejestracji pacjentów


  1. Rejestracja wizyt: Rejestracja pacjentów odbywa się osobiście, telefonicznie lub online za pośrednictwem strony internetowej placówki.

  2. Godziny pracy rejestracji: Rejestracja jest czynna w dni powszednie w godzinach 12-20, a w soboty w godzinach 9-14 z możliwością indywidualnych ustaleń w wyjątkowych przypadkach.

  3. Anulowanie wizyt: Pacjent ma obowiązek poinformować o odwołaniu wizyty co najmniej 24 godziny przed planowanym terminem. W przypadku braku odwołania, placówka może naliczyć opłatę za niewykorzystane świadczenie.

  4. Anulowanie wizyt pakietowych: Pacjent, który wykupił pakiet wizyt (płatnych z góry) ma obowiązek poinformować o odwołaniu wizyty nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem. W przypadku braku odwołania taka wizyta przepada.

  5. Zadatek na kolejną wizytę: Pacjent, który nie stawi się na umówioną wizytę bez jej wcześniejszego odwołania, w przypadku rezerwacji kolejnej wizyty zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości ceny konsultacji/wizyty. Zadatek ten zostanie zaliczony na poczet opłaty za wizytę, jednak w przypadku ponownego niestawienia się bez wcześniejszego odwołania, ulega on przepadkowi.

§4 Świadczenia zdrowotne


  1. Rodzaje świadczeń: Placówka świadczy usługi w zakresie:
    • konsultacje specjalistyczne,

    • badania diagnostyczne,

    • zabiegi medyczne,

    • rehabilitacja i fizjoterapia.


  2. Warunki udzielania świadczeń: Świadczenia zdrowotne udzielane są na podstawie skierowania lekarza rodzinnego, specjalisty lub zgodnie z harmonogramem ustalonym podczas rejestracji pacjenta.

  3. Odpłatność za świadczenia: W przypadku usług komercyjnych pacjent zobowiązany jest do uiszczenia opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w rejestracji oraz na stronie internetowej placówki.

§5 Zasady postępowania w przypadku reklamacji


  1. Składanie reklamacji: Pacjent ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezadowolenia z jakości świadczonych usług medycznych.

  2. Forma składania reklamacji: Reklamacje można składać pisemnie, mailowo lub bezpośrednio w placówce.

  3. Termin rozpatrzenia reklamacji: Placówka zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych od daty jej złożenia.

  4. Tryb odwoławczy: Pacjent, który nie jest zadowolony z rozstrzygnięcia reklamacji, ma prawo odwołać się do Dyrektora placówki lub do odpowiednich organów nadzoru medycznego.

§6 Postanowienia końcowe


  1. Zmiany regulaminu: Placówka zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmieniony regulamin wchodzi w życie po upublicznieniu go na stronie internetowej i w siedzibie placówki.

  2. Obowiązywanie regulaminu: Regulamin obowiązuje wszystkich pacjentów oraz personel placówki od dnia jego ogłoszenia.

  3. Kontakt: Wszelkie pytania dotyczące regulaminu można kierować do Dyrekcji placówki pod numerem telefonu 602 631 337 lub adresem e-mail rejestracja@nowamedica.pl.

Regulamin obowiązuje od dnia 20.11.2024.


Najczęściej wybierane zabiegi

Konsultacja urologiczna

Nasze usługiKonsultacja urologiczna

Konsultacja

Nasze usługiKonsultacja

Zabieg INDIBA

Nasze usługiZabieg INDIBA

Flebologia – konsultacja 

Nasze usługiFlebologia – konsultacja 

Chirurgia naczyniowa

Nasze usługiChirurgia naczyniowa

Medycyna estetyczna

Nasze usługiMedycyna estetyczna